وفاداري مشتري با پيامك

۱۲۳ بازديد

 

 امروزه آشكار پنل پيامك شده كه وفاداري پنل اس ام اس مشتري در موفقيت كسبوكار يك شركت، بهطور قابل توجهي مهمتر از رضايت مشتري است. پنل پيامك مشتريان پنل اس ام اس وفادار، نيروي بازاريابي شگفتانگيزي را از طريق تبليغات دهان به دهان و توصيه كالاها و خدمات شركت پنل اس ام اس به ساير آشنايان ارائه ميدهد(2007, Ndubisi .( مشتريان وفادار در صنعت بيمه، مزاياي بسياري پنل پيامك را با خود به همراه دارند، از جمله اين مزايا ميتوان به سودآوري شركتهاي بيمه، كاهش هزينه هاي بازاريابي بيمه، افزايش فروش شركت، حساسيت قيمتي پايين مشتريان بيمه و ... اشاره نمود (حقيقي كفاش و همكاران، 1390 .( 1 معروفترين تعريف قابل قبول براي وفاداري، تعريف جاكوبي و كينر در سال 1973 است پنل پيامك كه در آن وفاداري را به عنوان يك تعصب به مارك و پاسخ رفتاري در طي زمان تعريف ميكنند كه در آن، فرد پنل اس ام اس يك مارك خاص را نسبت به ساير ماركها ترجيح 2 داده و به صورت يك تعهد رواني در مورد آن تصميم ميگيرد. پنل پيامك پنل پيامك پيرسون ، وفاداري مشتري را بدين صورت تعريف نموده است:"مجموعهاي از افكار پنل اس ام اس مشترياني پنل پيامك كه نگرشهاي مطلوبي نسبت به شركت داشته و متعهد به خريد دوباره از شركت مربوطه بوده و خدمات پنل پيامك يا محصولات شركت مزبور را به سايرين معرفي مينمايند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.