اعتماد مشتري پنل پيامك

۱۳۲ بازديد

 

اعتماد مشتري جانسن دريافت كه پنل پيامك روابط بلندمدت مشتري و فروشنده به اعتماد متقابل طرفين برميگردد. توانايي  پنل اس ام اس هر پنل اس ام اس يك از طرفين دادوستد پنل پيامك براي فراهم آوردن نتايج مثبت براي ديگري، ميزان تعهد و پايبندي به ارتباط را تعيين ميكند (1994, Hunt and Morgan .( 3 مورمان و همكاران اعتماد را تمايلي به اتكاء پنل اس ام اس به طرفين معامله اي كه در آن يك پنل پيامك طرف مطمئن است و اعتماد دارد، تعريف ميكنند. جانسن اشاره ميكند كه عنصر كليدي اعتماد، حدي است پنل پيامك كه در آن مشتري اعتقاد دارد فروشنده تمايل و انگيزه سودرساني به او را دارد. اعتماد مشتري به بخشي پنل اس ام اس از باور مشتري برمي گردد كه موجب تعهد و الزام وي ميشود (1999.,al et Swan ،(ازهمينرو، اعتماد پنل اس ام اس مشتري پنل پيامك به شركت به معناي آن است كه وي باور دارد و احساس ميكند كه ميتواند پنل پيامك روي كسب پنل اس ام اس مزاياي بلندمدت خدماتدريافت شده حساب كند (1990., al et Crosby .(اعتماد مشتري به شركت همچنين ميتواند پنل پيامك بهاينصورت تعريف گردد: «اعتماد مشتري به كيفيت و تداوم خدمات ارائه پنل اس ام اس شده از سوي شركت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.