رضايت مشتري با پنل پيامك

۱۲۵ بازديد

 

.رضايت مشتري امروزه سازمانهاي توليدي يا خدماتي، ميزان رضايت مشتري را معياري مهم براي سنجش كيفيت كار خود قلمداد ميكنند و اين روند همچنان در حال افزايش است. اهميت پنل اس ام اس مشتري و رضايت او چيــزي پنل اس ام اس است كه پنل پيامك به رقابت در  پنل اس ام اس سطح جهاني بر ميگردد. تعاريف مختلفي از رضايت پنل اس ام اس مشتري با توجه به اهداف خاص هر مطالعه وجود دارد. پنل اس ام اس برخي از پژوهشگران، بر اساس نظريه انتظار- عدم تأييد، پيشنهاد كردهاند كه رضايت، يك واكنش عاطفي است كه از ارزيابي تفاوت دركشده بين انتظارات قبلي و تجربيات 1 واقعي ميآيد. پاراسورمان و همكاران پنل پيامك رضايت مشتري را به دو نوع طبقهبندي ميكنند؛ رضايت ناشي از يك معامله خاص و رضايت كلي. در برابر پنل پيامك ارزيابي رضايت ناشي از يك معامله خاص، رضايت كلي مشتري نشاندهنده تصور كلي مشتري از تجربيات پنل پيامك معامله پنل پيامك گذشته با ارائهدهنده خدمات (شركت خدماتي يا فروشندگان) است. محققان پنل اس ام اس قبلي فرض كردهاند كه پنل پيامك رضايت مشتري، يك ارزيابي ذهني فرد از عنصر عاطفي است. رضايت مصرفكننده ممكن است با محبت فردي ناشي از مجموعهاي از تجارب تعامل در گذشته بين دو طرف پنل اس ام اس ارزيابي گردد. اين مطالعه، به تطبيق پنل پيامك مفهوم ارزيابي عاطفي بر اساس تجربه تعامل مشتريان با فروشندگان ميپردازد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.