رفتار فروش اخلاقي فروشنده

۱۲۸ بازديد

 

رفتار فروش پنل پيامك اخلاقي فروشنده  هانت و ويتل بيان ميكنند كه محيط پنل اس ام اس سازماني، شكلدهنده رفتار اخلاقي بهوسيله تعديل پنل پيامك استانداردها و هنجارهاي اخلاقي است. پنل اس ام اس اخلاقيات بهعنوان شاخهاي از فلسفه اخلاقي است كه با قضاوتها، استانداردها و قوانين رفتاري اخلاقي سروكار داشته و متشكل از كدهاي اخلاقي پنل اس ام اس رفتار حاكم بر افراد و جوامع در تشخيص پنل پيامك خوب يا بد پنل اس ام اس است. رفتار فروش اخلاقي فروشنده، رفتاري است كه موجب بهبود رفاه مشتري ميگردد. فروشندگاني كه بر مبناي اخلاقيات رفتار مينمايند، در ارتباطات خود صادق بوده و فقط محصولات يا خدماتي  پنل پيامك را كه معتقدند مشتري را منتفع ميسازد، به فروش ميرسانند، وعدههايي ميدهند كه بتوانند جامه عمل بپوشانند و اطلاعات مشتري را به صورت محرمانه نگه ميدارند (2009, Riggle and Hansen .( هيچگونه تعريف پنل پيامك يا استاندارد جهاني براي اخلاق تجاري وجود ندارد كه بتوان بر مبناي آن پنل اس ام اس افراد را از نظر انجام رفتار اخلاقي يا غير اخلاقي طبقهبندي نمود. رفتار اخلاقي در مقابل رفتار غير اخلاقي بر مبناي پنل پيامك درجهاي تعريف ميشود پنل پيامك كه يك عمل ارائهشده در آن به صورت صحيح يا اشتباه، خوب يا پنل اس ام اس بد، عادلانه يا ناعادلانه، منصفانه يا غير منصفانه، ادراك ميشود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.