مقدمه اي بازار يابي پيامكي

۹۹ بازديد

 

علم بازاريابي پنل پيامك شاهد تلاشها و تحقيقات قابل توجهي در زمينه موضوع اخلاق است،  پنل اس ام اس به اين دليل كه بازاريابي، به صورت عام و بهويژه رابطه پنل پيامك خريدار- فروشنده، حيطهاي است كه مشكلات اخلاقي پنل اس ام اس زيادي در آن به وقوع ميپيوندد. بازاريابي همواره در جامعه متهم به استفاده از پنل پيامك دروغ، تقلب، تجاوز به حريم  پنل اس ام اس خصوصي افراد، آلودگيهاي زيست محيطي، ترويج مصرفگرايي و بيتوجهي به اقشار ضعيف و آسيبپذير پنل پيامك جامعه است. درحاليكه بازاريابي با هدف كمك به اقتصاد كشورها و تأمين خواستههاي مصرفكنندگان شكل گرفته است. علت اصلي پنل اس ام اس اين اتهامات، غفلت اكثر شركتها از ابعاد اجتماعي بازاريابي است كه موجب انحراف از آرمانهاي بازاريابي در راه افزايش پنل پيامك سودآوري گرديده است. شركتهاي متخلف اينگونه انديشيدهاند كه رعايت اصول اخلاقي در بازاريابي از ميزان دسترسي پنل اس ام اس آنها به اهداف اقتصادي ميكاهد. درحاليكه در عصر بازاريابي امروز، شركتي كه پايبند به اصول اخلاقي بازاريابي نباشد يا حتي فروشندگان پنل پيامك آن، رفتار فروش اخلاقي را رعايت نكنند، ميتواند موجب سلب اعتماد مشتري از فروشنده و پنل اس ام اس سازمان متبوعش گردد و در پي آن وفاداري مشتريان را تحت تأثير قرار دهد (حقيقي كفاش و همكاران، 1390 .( حفظ و تقويت وفاداري مشتريان براي شركتهايي كه  پنل پيامك دغدغه حفظ و توسعه جايگاه رقابتي خويش را در بازار دارند، چالشي پنل اس ام اس استراتژيك تلقي ميشود. شركتهايي كه صرفاً به دنبال فروش پنل پيامك كوتاهمدت نبوده و كسب رضايت بلندمدت مشتري را از طريق ارائه كالاها و خدمات همراه با ارزش برتر و متمايز، وجهه همت خود قرار ميدهند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.